Sing me to sleep

Jag tog mej en helt fruktansvärt omotiverad springtur. Tog verkligen en timme att förbreda mej mentalt.
Illa alltså. Sprang endast 4 km idag, men bättre en inget iallafall.
När jag kom hem blev det Prison Break med familjen, hur mysigt som helst.

Hände en helt sjuk grej iallafall! Vi kunde inte riktigt komma överens om vad vi skulle ha för kvällsfika, mamma ville ha kardemummakaka och jag ville ha pommes pinnes (!), så då skickade Celina lustigt nog till 118100 och ställde frågan;
"Vad ska vi fika ikväll?" Inget mer skrev hon. Gissa vad vi fick för svar?
"Vi tycker ni ska äta en kardemummakaka eller en blåbärspaj" Hur sjukt var inte det? Trodde seriöst nån drev med oss. Aja, kardemummakaka blev det iallafall ;)

Men nu kallar min underbara säng. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0