sådär i början av oktober

Vädret är ganska mörkt nu. Gillas inte. Vill ha sol!

Är exhausted just nu. Har träningverk som en gnu och är allmänt trött. Men sånt är liiivet. Hade en grymt rolig träning med aannibanani igår, kommer bli en kanonhöst! Åh vad jag känner att jag skriver för många vokaler överalllt. Och åååååh vad onödiigt att veta.

För övrigt gick filosofiprovet APBRA imorse. In my ass om jag inte får MVG på det alltså. Nöjd.
Och dansat och juckat för fulla muggar har jag också gjort. Kommer bli så snyggt när det är färdigt!

Planer för helgen har jag också. Mycket bra planer. Mahaha.
Är lite tråkig som inte lägger upp nya bilder men jag sitter vid fel dator.
Och, jag har ett stoppljus på näsan.
Puss


Saknar Anna och Julia <3





Nostalgi

Kommentarer
Postat av: Anna

haha guuu vilka minnen :D vilka snyggingar! ;)

2010-10-05 @ 20:21:07
URL: http://annamzzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0