Lördag = Filosofi?

Hej där!
Jag är helt yr i huvvet av all jäkla filosofi! Har suttit med den i två och en halv timme nu, och jag har bra mycket kvar. Aaaaah. Dock är det rätt intressant, men just nu får jag kväljningskänslor av tanken på Locke och Hume och allt vad dom heter.

Hade en jättetrevlig kväll igår med Beccis och grabbarna. Lite busigt och mysigt så där. Blev en tidig kväll dock, då ögonen gick i kors på oss alla som var kvar av trötthet redan vid elva. Fredagströtta. Fredagar ska man nog inte partaja på egentligen. Men nu blev det tvärtom. Ikväll blir det nämligen ingenting. Gomiddag, soffan och filosofi. Behöver det.

Ha en fin lördag!



Saknar min pullis!

Kommentarer
Postat av: anonym

hannah, du är alltid yr

2010-10-05 @ 17:23:27
Postat av: hannah'

Nää, bara ibland. Kuuul med anonyma människor :)

2010-10-05 @ 19:10:48
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0