dageninnanförstaadvent!

Jag har återuppstått!
För stunden iallafall. Kände att jag ville dela med mej lite av all underbar julstämning!
Har hela dagen bakat massa gott och lyssnat på stämningsfull julmusik. Hur mysigt är inte det?

Nu har jag också hunnit med ett träningspass så resten av kvällen kommer utspela sig i soffan med min fantastiskt braiga familj. Underbart.

Vad mer är bra då. Joooo, på onsdag och torsdag kommer Hedbergska bjuda på en fantastisk julshow, som alla borde komma och kika på, och imorgon är det julskyltning och livet känns riktigt bra. Har stora funderingar på att ta en sväng ner till gävle också inom en snar framtid. Och jag har fixat en hel del kanonbraiga julklappar idag, och jag hade så gärna velat delat med mej eftersom jag tror det något alla skulle kunna ge bort, men min mamma läser min blogg då och då. Så jag är tyst.

Och vilket osammanhängande inlägg det här blev, men nu ska jag duscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0