nattblogg!

Hejhej BLOGGEN!
Jag och Andrea ligger i min stooora säng, lite smått flummiga och out of control! Helt sjukt bra kväll har det varit iallafall. Stöööört bra! Är very happy, och det är också andrea som ligger bredvid mig. Har träffat massa braigt folk, gjort massa bra grejjer, och snackat en jävla massa engelska. Allt för en toppenkväll liksom. Att regnet öst ner imellanåt har inte skadat annat än håret. Humöret har fortfarande varit på topp.

Men iaf, nu ligger vi i min säng. Har duKAT med jordgubbar, mackor och te, allt för den goda hälsan. Levande ljus är också tända, och nu väntar en skräckfilm. MUUUMS!

Have a fuc*ing nice evening, coouse we will have! KISS!





Enda bilden tagen från kväöllen, men det lär ju dyka upp fler :D

Men, puss på builden iaf! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0