26 maj

Hello!
Jag sitter i lägenheten, för sista gången liksom. Sorgligt som attan. Har städat och packat sen vi kom hem från skolan. Känns som sagt vemodigt men så är det.

Skönt iallafall att det bara är några få skoldagar kvar till sommarlov nu! Känns verkligen som det behövs :D
Har ju till och med sommarjobb de tre första veckorna. Och jag ska inte göra vad som helst, utan jag ska få sjunga, fem timmar om dagen i tre veckor! Hur bra låter inte det liksom? :D

Dessutom är jag väldigt pepp för helgen! Fredag kommer spenderas i ånge på kulturnatten, med Andrea och många andra! PEPPA! Sedan lördagen blir städning i lägenheten, och sedan sjunga på 100-års fest (y)

Men nu väntar duschen, och sedan ska bella och ja ha utflyttningsmys. Chips och vattenmelon is teeeh shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0