21 maj

Tjooobre!
Det kanske inte är någon idé att jag har blogg längre. Tragiskt nog är det faktiskt några som fortfarande läser, trots att jag inte bloggat på flera veckor. Trevligt.

Jag sitter iaf på en skoldator. Eller med en skoldator i knät kanske jag ska skriva. Skriver lite historia, om abort. Går hyfsat bra. Visste ni att man brände kvinnor på bål förr om dom gjorde abort eller använde preventivmedel? Illa.

Känns som en bra fredag iaf. Hade matte nationella, och det gick faktiskt bra! Härligt! Sedan blev det stan med brudsen, och jag inhandlade två tunikor, trots ganska liten ekonomi.

Ikväll ska jag till vincent, och vi ska grilla :D Underbart! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0