28 mars

Tjoflöjt!

Dagen har varit susperb! Vaknade seeent sent, och efter en god frukost och hela familjen ut på birsta, där vi handlade grejjer till lägenheten och lite annat. Mjaao.

Sedan har jag, häpna och hör, städat hela lägenheten, in i minsta detalj. Höll på  i två och en halvtimme, blev klar för en liten stund sen. Såhär rent har det nog aldrig varit här. Hoppas Bella blir glad :D Hon kommer förresten om ett tag, så jag ska passa på att ta en dusch nu!

Pusshej



Jag älskar dej



Jag älskar er



Nattens flum ;D



Haha ;D



Snygging :D
"Du får det tråkigt i natt"
Haha :D



Världens snyggaste underbaraste och bästaste syster får avsluta detta inlägg!
:D<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0