23 mars

Yo, peace

Sitting in the appartment. Försöker plugga gehörs och musiklära. Prov imorn, och jag kan ju inte påstå att jag är speciellt pepp på det. Blir lite less faktiskt. Teorin har jag inga problem med, det är gehöret som är apsvårt. Huuummm

Bra dag iaf. Lite småtrött bara. Vaknade kvart över sex av en panikslagen bella som trodde klockan var kvart över åtta. Hur lyckas man?

Efter skolan, stuvade makaroner och korv, och en prommis, kom Anton, Vicke, Chruste och Andrea hit på lite pluggning. Gick ganska bra. Börjar fatta det här med terser och kvartar nu :D

Men nu väntar sängen iallafall, jag hade inget intressantare än detta att skriva :D


 
Vårfeelings <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0