18 mars

Okej, jag ska försöka skärpa mej nu på riktigt :D
Har varit otroligt lat på att uppdatera, men nu kör vi igen tror jag.

Kan ju berätta lite kort om arvidsjaurresan. Började dåligt, men blev snabbt bättre. Medelpad ägde ut alla andra landskap i cupen, och min älskade lillasyster vad med och hjälpte till. Gissa om jag var stolt? :D

Förutom massor av slalom och spänning, blev det en hel del shopping, och konstigt nog har jag fortfarande pengar i plånboken. Börjar faktiskt bli hyfsat duktig på att spara.

Vi åkte hem på söndag vid fyra, och efter en hel del stopp var vi framme i sundsvall klcokan elva. Så ioch med det blev mändagen en zombiedag, och faktiskt har hela veckan varit lite zombie. Inatt dock har jag sovit nio timmar, och det ska jag göra inatt med.

Får besök av min sundsvalls familj i eftermiddag, det ser jag fram imot, har saknat tekvällarna med dom :)

Men nu, är det strax dags för kör, så det får bli lite mer uppdatering ikväll!

Puss

Och grattis till min älskade Katarina :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0