nattblogg

Hejhopp!

Bra dag må jag säga! Började 11, hade första spelningen 13.00, på Parkbacken. Ytterst trevligt. Sedan blev de ännu trevligare då jag och Gina tog oss en fruktstund mitt på torget. Ubermysigt. Dock verkade vi vara riktiga barnmagneter? Hmm.
Sedan började vi jobba igen 16.00, och jag kom hem halv åtta. Då var det bara att dra på sej målarkläderna och kämpa sig igenom sista väggen för tillfället! Elva blev vi klara, och då fick jag lite små-ångest övr att jag inte hunnit träna, så halv 12 drog jag ut på en cykeltur. Apskönt att cykla på natten. Klar himmel, alldeles tyst, plus att jag fick prata med min älskling. Inte illa.

Nu känner jag att min mage värker lite smått av hunger, men jag bör sova, så jag får vänta till frullen (y)

Pussshej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0