22 juni

Hej

Känns som en skitdag. Ändå har den varit delvis helt okej.

Klev upp vid nio, då blev det frulle och Rasmus på luffen <3 Tog mej sedan en powerwalk med kusin innan jag tog cyklen till vårdcentralen.

Fick där reda på att allergitabletterna jag fick utskrivna för nån månad sen, i "sällsynta fall", (alltså, en på tusen) kan ge biverkningar i form av hudproblem. Självklart var jag tvungen att vara detta sällsynta fall. Bajs. Men skönt att ändå veta vad felet är. Så fick en kortison-kur som jag ska äta en vecka och sedan ny allergitabblter. Hoppas på att se ut som folk igen innan midsommar.

Cyklade sedan vidare till bykrogen, köpte en sallad och cyklade ner på kontoret där jag käka med mamsen och papsen. Mamma läste då på mina piller där det stod att man ej ska använda dem om man nyss vaccinerat sig. Så då var det bara att cykla upp igen eftersom jag vaccinerade mig igår. Dock var det ingen fara.
Efter det blev det en massa ärenden gjorda på fränsta, cyklade som en dåre.

Kom hem, och då var det bara att sätta igång att måla. Men då skulle världen vara lite imot mej så det började spöregna och färgen rann av. Fruktansvärt frusterande. Så nu ska jag ut och måla igen. Därefter blir det en prommis med ingen mindre en Fanny Backlund (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0