21 juni

Tar en paus från livet och skriver en blogg.

Vädret är kanon. Eller iaf om man jämför med vad det varit de senaste dagarna. Hade ju kunnat varit varmare, men man ska icke klaga. Sitter och lysnar på U2, och ska nu göra mej en sommardrink och lägga mej på taket och sola. Underbart?

Klev upp nio imorse, och har sedan varit ute och målat utav bara tusan. Är vit överallt. Hela håret är kladdigt och äckligt. Måste tvätta bort färgen på bena kom jag på nu, om jag inte vill bli fläckig.
Jag ser faktiskt ut lite som en lodis. Eller som nån som varit med i slagsmål. Celina frågade förut om jag har blåöga. Kan inte klanda henne, är alldes illröd runt ögonen av allergihelvete.  Ska till vårdcentralen och kolla upp de imorn.

Cyklade till fränsta förut, och tog sista gardasilsprutan. Skönt att ha det klart. Dessutom fick jag ju en mil cyklad till på köpet ;)  Ska träna med Emsan ikväll också, hör ni vad hurtig jag är? :D Det som är roligast är att det börjar ge resultat redan. Blir nästan lite happy av att snegla på mig själv i spegeln :D

Blev en lång blogg det här, men nu ska jag ut i solskenet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0