19 juni

WOW! Uppdatering två dagar i rad, inte illa!

Jag sitter hääär, och känner mej lite smått sliten. Men liksom skönt sliten. Vaknade vid 11 idag, och kämpade med att få upp min älskling till efter tolv. Trött kille. Bjöd på omelett, och sedan har vi inte gjort annat en målat hela dagen lång. Jag skojar inte när jag säger att jag är gul från topp till tå. Verkligen.

Pöjken åkte hem vid halv sex, och nyss for mami och papi på party. Själv ska jag vara hemma och ha en riktigt myspyskväll med syrran! :D <3

Men först ska jag ta och bränna fett utav bara tusan, och sedan kanske ta cykeln till fränsta och hyra film. Så kanske man till och med får dipp till morötterna ikväll ;D

Men puss!



Hon är ju bäst, JA!

Kommentarer
Postat av: gisa vem?!? :O

och hur bränner vi fett idag då? ;D checka in nya!

2010-06-19 @ 19:40:33
URL: http://eeaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0