Balkongmys

Hej hopp!
Jag sitter just nu på Idas balkong med Bella och Ida. Trevligt värre. Vi proppar i oss massa onyttigheter och snackar massa strunt. Det gillas skarpt. Ska strax hämta Vincent vid tåget också, då blir kvällen fulländad!

Imorgon åker jag till vårdcentralen igen, för att kolla mina tennisbollar runt ögonen. Hoppas verkligen vi hittar nån lösning, för håller allvarligt talat på att bryta ihop av irritation. Är trött på att se ut som en pundare faktiskt. Så vi håller tummarna (y)

Men njut av kvällen, det ska jag göra!


Kommentarer
Postat av: Mia Olsen - ätstörd {& påväg ur det}

verkligen skiiit snygg blogg :D

hoppas du har haft/får en trevlig kväll?

2010-07-15 @ 22:47:41
URL: http://marslammet.blogg.se/
Postat av: felicia :)

hhej , CHECKA OM DU VANN VECKANS BLOGG TÄVLING PÅ MIN BLOGG !! :D



KOMMENTERA ALLA ANDRA OCH DU ! :pp

2010-07-19 @ 12:31:53
URL: http://kissmyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0