15 juli

12 dagar tills jag fyller 17! Inte illa va?


Solen skiner, vindarna är ljumma och det är sommar. Älskar det!

Blev väckt halv tolv idag, och då blev det en mumsig frukost. Jag tycker faktiskt frukosten är godaste måltiden på dagen. Vet inte varför. Kanske beror på att då har man inte ätit på jättelänge. Vad tycker ni?

Sedan tog jag mig en cykeltur till fränsta där jag hämtade ut ett paket, innhållande bl.a. en ny bikini och en bh från Lindex. Faktum är att mina bästa bh:ar kommer från Lindex. Billigt, snyggt och bekvämt (y)

Efter det tog vi oss en turr upp på Getberget för en fika. Myche trevligt.

Ikväll inväntas grillning hos familjen Svenson/Begngtsson, och sedan kommer min älskling!

Has en bra torsdag, fredag hela veckan!



Hittade detta inristat i starttornet på getberget, skrivet för några år sedan.
Minns du Anna? ;)


Kommentarer
Postat av: melissa

tack :)

dsm =)

2010-07-15 @ 18:50:24
URL: http://melichaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0