they where here first

Hey there. Jag har legat i soffan i stort sett hela dagen med verk. Celina kom hem vid två och då kokade hon varm choklad åt mej och sedan låg vi i flera timmar och kollade på OC. Mysigt. Nu sen ungefär fem har jag varit lite hög på alvedon tror jag, så jag får väl se när den går ur hur jag mår, om det bli skola imorn eller inte. Ni lär väl märka det imorn :)

Jag tror helt ärligt jag behövde dom här dagarna hemma, inte bara för att jag är sjuk, utan för att jag behövde reda ut lite saker med mej själv. Lite alonetime, utan att påverkas nåt av vad alla andra säger. Så jag har skurit mej lite från omvärlden, och det var skönare än jag trodde. Men snart är det väl back to life igen. Och jag tror jag ska börja med en dusch.

Fast först måste jag avreagera mej lite. Det har ju varit inbrott inatt igen i mitt andra hem, d.v.s. getberget. Dom har både tagit sej in i liftstugan och serveringen både uppe och nere. Alltså vilka jävla pundarhuvven! Dom har förstört massa saker, rivit sönder och slängt grejjer. Dom har liksom inte snott något utav värde, utan bara förstört. Det är ju så jävla onödigt! Alltså jag fattar inte, vilka jävla pulver finner nåt speciellt nöje i att bryta sej in på ett sånt här ställe en tisdagnatt och bara förstöra och stöka till? Jävla idioter. Så in i helvete patetiskt, dom kan ju inte ha nåt speciellt roligt liv om dom måste ta till såna här grejjer. Aaaah jag blir så jävla irriterad. Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0