nattblogg

Hello there
Min dag har varit sköööön. Jag har nästan endast legat på madrassen nere i vardagsrummet hela dagen. Jag behövde det verkligen, och jag känner att jag håller på att bli lite piggare.

Men det har varit en mysig dag, mamma fixade lunch, och då grillade vi korv i öppna spisen, och hur mysigt är inte det på en skala? Och för att inte tala om hur gott det var? Mums.
Sedan var pappa gullig också för när han kom hem från affären hade han köpt med sej en veckorevyn och en glass åt mej. Plus massa vindruvor. Så som sagt så har det varit en skön dag, det är skönt att bli ompysslad liksom.

Nu ikväll har vi sett på robinson, som jag förresten tycker är mycket underhållande. Sedan såg vi också en film, som heter Neverwas. Den var jättebra. Man var liksom tvungen att tänka efter lite, den hade ett väldigt tänkvärt djup om ni fattar vad jag menar. Sevärd och med bra skådisar dessutom. Fasen vad jag ser bra filmer jämt. Weard.



Men nu ska jag nog gå och lägga mej med min braiga bok :D Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0