Mohahahaha!

Godkväll! Idag har jag varit väldigt lat, har mest suttit här och framför datan och kurerat mej. Men jag mår precis som förut, så jag får se hur det blir imorn. Jag vill ju på skolan, det känns liksom som om hela veckan blir förstörd annars, men risken är ju att jag mår värre imorn och det blir ännu värre om jag anstränger mej. Så vi får se hur jag mår imornbitti.

Har iallafall massa planer nu. IIIIHHH :D
Först har vi nu sportlovet att se fram imot, för då ska vi nämligen troligen åka ändå upp till Arvidsjaur! Celina har Lilla Världscups-finalen där, och då tänkte vi åka allihopa! Ska bli riktigt kul, har aldrig varit så långt norrut!

Och sedan då från Norr till Turkiet :D För Angelica har nämligen frågat om jag vill följa med henne och hennes farmor till Turkiet i september, om vi sparar ihop pengar själv, och vem tackar nej till det? Inte då jag iallafall :D Så nu vet jag att jag måste skaffa sommarjobb, och lära mej att spara pengar och inte bara spendera. Kan bli tufft. Men fasen vad kul det skulle vara :D

Nu ska jag kurera mej med tekoppen, igen! Tur att jag älskar te då säger jag! :)



Tuurkiiet!



And Arvidsjaur ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0