Just for now

Hej där! Jag har lite tråkigt. Sitter och studerar min mattebok, men kommer mej inte för att jobba nåt. Det ger mej lite ångest. Jag ligger ju så sjukt mycket efter. Men jag och Bella ska plugga nånting, och då jävlar, kommer vi ligga före hela bunten sen! ;) Jag kommer nog ha några veckor på mej nu som vi ändå inte kommer ha så mycket mattelektioner eftersom vårshowen ligger för dörren just nu. Läääängtar! Ska bli hur roligt som helst. Trots att vi ettor inte får medverka så jättemycket, så är det alltid kul att medverka i en konsert liksom. Och jag vet att med dessa underbara människor så kommer jag ha kul hela tiden.

Som det ser ut nu så har vi denna vecka, och sedan veckan därpå, som vi kommer repa rätt mycket på skoltid. Vissa vanliga lektioner kommer alltså utgå. (det gör mej ingenting) Sedan kommer helgen, den 23-34, och då har vi rephelg. Alltså både lördag och söndag från 10-16. Det innebär att jag nog ska sova hos Andrea hela helgen, och vi kommer ha massa kul med klassen både på dagen och kvällen! Aaaaskul :D Och inte nog med det så börjar föreställningarna veckan därpå, och dom är flera gånger om dagen från måndag till fredag! Kung! Dock så missar jag fredagen, eftersom jag åker på det tredje lägret i min ledarutbildning då, men så kan det va. :)



Hittade gammelbild från början av den här terminen, då vi inte kände varandra
riktigt. Det syns nästan, alla ser lite blyga ut typ. Och ingen posar, och det är
ju standars nu för tiden ;D



Jag menar, ni ser ju själv ;)

Det är ju iallafall helt jävla sjukt att man kan komma så många människor, en hel klass nästan, så himla nära på bara några få månader. Helt sanslöst. Jag har aldrig trivts så bra som jag gör nu.
Många av mina vänner här hemifrån pratar om hur mycket dom saknar nian, och hur allt var då. Men helt ärligt så gör jag inte det. Jag hade jättekul i nian, det hade jag, men det är liksom ett avslutat kapitel för mej. Jag håller kontakten med mina vänner därifrån, och vi står varandra väldigt nära, men skolan i sig saknar jag inte. Visst tänker jag tillbaka ibland, men jag längtar inte. Jag vill ha det som det är just nu bara :)
Måste bara få säga att jag älskar min klass och många männiksor i den sjukt mycket. Det är helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0