goooodnatt

Buuuäääääääääääääääääääää och hej
Frusterad tjej, och jäklar annamma så var det inte ett rim som slank med där också? Jojomensan. Hö hö hö.
Jag var ju stensäker på att jag skulle gå på skolan imorn, men ikväll har jag fått lite feber... BAAAJS! Åååååh
Jag känner mej ensam. Jag gör faktiskt det. Familjen räknas inte, dom finns ju alltid där, men i övrigt så känner jag mej ensam just för tillfället. Försöker återupprätta min kontakt med omvärlden men den står inte på min sida och jag blir frustrerad. Jävligt frustrerad. Så frustrerad att min feber måste ha gått upp två grader nu. Men jag ska inte vara negativ. Jag slipper ju iallafall vara sjuk under vårshowen, (pepparpeppar), och det är ju bra. Så nu ska jag sova med den inställningen, sååååååååå
fuck you all and goodnight. och ett sms skulle sitta finfint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0