9 januari

Hej i kylan!  Idag är det lite varmare faktiskt, bara -25 kanske. Skönt. Eller skönare kanske jag ska säga.

Jag hade jättemysigt hema hos pullis igår. Vi såg på Let's Dance, och sedan myste vi till på hennes rum med julmust och chips och Män som hatar kvinnor. Great! Dock så sov jag genom halva filmen, var så jäkla trött. Hade tydligen svarat på saker Julia hade frågat, vilket jag inte minns.
Men när filmen var slut var klockan kanske halv 2, så då gick vi och borsta tänderna och bädda ner oss. Sedan låg vi såklart och surrade tills vi somnade :) Myys

Vaknade på slaget 12 idag. Skönt att sova ut var det. Så då käkade vi frulle och sedan slog vi på en skräckis so mvi kika på tills jag åkte hem :)

Nu har jag laddat med massa vindruvor och celina och jag ska nu kika på harry potter :D

Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0