5 januari

Godmorgon, goddag, godeftermiddag, what do you prefer?
Goddag skulle jag vilja säga, för jag har varit vaken sen tio. Vaknade av att vi hade gäster, så dom fick ju äran att se min otroligt morgonsnygga sida. Mums. Så jag käkade lite frulle, och sedan gick Celina och jag upp och fortsatte nörda OC, säsong tre, som vi fått låna av Anna. Sjukt bra är det. Och extremt beroendeframkallande.

Idag, är iallafall en ganska bra dag. För det första har jag namnsdag, så säg grattis vettja ;D
För det andra så kommer min sundsvallsfamilj hit på middag i eftermiddag, och det ser jag fram imot :D Förutom att nörda OC idag, så har vi nämligen lagat en massa mat. Vi tänkte nämligen slå på stort och bjuda på trerätters, med mingeldrinkar och hela köret. Me like :)

Nu känner jag att jag verkligen behöver en dusch, och kanske en promenad. Fast tvärtom. Först prommis, SEN dusch. Så ni får ha det bäst, för det hade jag tänkt att ha det! :D

Och jag får be om ursäkt om mina senaste inlägg har varit lite halvt depressed, men allt har varit lite upp och ner. Men nu är jag back on track, och jag tänker se till nu att detta året blir det bästa nånsin, och det gör man inte genom att deppa. Så åter igen, HA DET BÄST! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0