24 januari

Godkväll
Nu är jag hemma i fränsta igen, efter en riktigt trevlig helg! Det blev dock sena kvällar, tidiga mornar och intensiva dagar, så nu är jag sjukt trött. Men lätt värt det. Har haft underbart roligt med underbara människor.

Fast idag var man lite trött liksom, så det var skönt att komma igen. Det känns som fredag och som om att nu börjar helgen, men icke. Skola imorn igen. Höhö. Men det ska bli roligt. Vi kör våra två första dagsföreställningar imorn, så det ser jag fram imot :D

Men nu gott folk, ska jag ta en låååång skön dusch med levande ljus och musik, och sedan tänker jag krypa upp i soffan under filten och dricka te, och få mej några goda skratt till "Blåsningen". Ha det bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0