21 januari

Tjubbbaaa

Nu är jag hemma i fränsta igen. Mycket skönt, även fast jag trivs väldans bra hos Åkerdahl/Jonsson,så är alltid hemma bäst ;)

Dagen började med att jag försov mej. Ca 09.20 slog jag upp ögonen. Kikade på klockan, såg fel på nian, trodde den var tjugo över 8, men så var det inte. Drygt fem minuter senare insåg jag vad klockan var, och fick då väldigt brått kan jag lova. För det tar ju en kvart ner till skolan och jag började klockan tio. Men jag hann, så bra som jag är.

Annars har dagen varit ungefär som de andra dagarna den här veckan. Massa rep och hål. Skön med andra ord.
Kom hem vid fyra, så har nyss käkat och ska fortsätta packa nu. Ska ju nämligen sova hos Drea hela helgen :D

Min dator är förresten kvar istan, så det blir inga bilder idag :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0