20 januari

Godkväll
Det har varit en bra dag idag tycker jag. Började som sagt inte förns halv elva, och då hade vi rep. Vi har faktisk inte haft en enda vanlig lektion idag, utan bara massa rep och en hel del håltimmar. Men dom är rätt softa eftersom att man då sitter i aulan och kollar på de andra när de repar.

När klockan var typ kvart i fyra, så "slutade" vi, och gick då på sibylla och käkade lite. Sedan klockan fem var det samling i aulan igen, eftersom vi har haft öppet hus. Så då repade vi startnumret och sedan satt vi och kollade ett tag innan vi gick på barista och myste ett tag. Nu är jag hemma här hos sundsvallsfamiljen. Funderar på att duscha eller ta ett långt bad. Behöver slappna av lite grann. Jag känner mej liksom, konstig. Går omkring med lite små-ångest och hemlängtan när jag istället borde njuta av att jag har riktig sovmorgon imorgon och jaaa. Jag vet inte. Blä.

Men min älskade telefon är iaf tillbaka från lagning så nu lovar jag mer bilder :D



Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep :D



Ruuskigt snygga tjejer



Bara ruskiga....
:D<3

Kommentarer
Postat av: andrea

sista bilden<3 :D hahahaa

2010-01-20 @ 21:29:00
URL: http://dreaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0