13 januari

Hellu
Jag blev hemma idag med. Jag ville verkligen gå, men det tyckte inte mina föräldrar. Och idag är jag i ärlighetens namn glad att dom bad mej stanna hemma, för jag mår nog sämre idag än igår. Vad nu det kan bero på. Bllääää. Är så jävla less på att vara sjuk nu. Jag är ju inte ens "riktigt" sjuk. Jag menar, det är inte så att jag ligger i 40 graders feber och har frossa och sover dagarna i ända, utan jag är liksom för sjuk för att orka med skolan, men för frisk för att ligga hela dagen. Det är jävligt frustrerande. Dock så mår jag ju inte alls bra, men jag har ju lite energi iaf, och då har man inte ro att ligga i sängen hela dagen.

Men nu har min bästa mamma gjort varma mackor till mej, så nu funderar jag på att sätta mej och grina lite till armageddon och försöka få imej lite ätbart. Men jag mår illa, blä.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: angelica

men krya! jag är också hemma, jag kan inte äta :( Jag lär ju få leva på soppa tills vidare.. Åsså har jag problem med att prata med!

Jag antar vi skippar träningen imrgon, vi tar igen det nästa vecka :) krya krya! <33

2010-01-13 @ 14:36:21
URL: http://eeaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0