11 januari

Hejsan! Jag blev hemma idag från skolan, mååår bajs. Uscha. Känns som om nån har tryggt ner en taggig brännande köttbulle i halsen på mej. Sov oroligt inatt. Låg vaken och var livrädd att jag skulle dö i sömnen typ. Haha, jag blir så när jag är sjuk. Det kändes liksom som om halsen höll på att svälla upp, så då blev jag rädd att den skulle svälla igen totalt under natten, men det gjorde den såklart inte :)

Idag har jag iallafall inte gjorty nånting, och det tänker jag fortsätta med. Eller jag ska räkna lite matte tror jag. Det behövs.

Jag brukar alltid känna mej så jävla ensam när jag är hemma och sjuk, men det visar sej att både Andrea och Christian också är hemma idag, så nu har jag msnkompisar :) Tuuuuur!

Men nu ska jag göra något annat, ta en kopp te eller nåt! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0