1 januari 2010

GOTT NYYYTT ÅÅÅÅR :D:D:D
Och goooodmorgon. Klockan är halv 11, och jag har varit vaken sen nio. Vi skulle ju egentligen upp på berget idag, och vara där halv tio, men seriöst. Ingen av oss orkade, så vi åker upp lite senare.

Hade en sjukt bra nyårskväll/natt iallfall. Kanske den bästa nånsin tillochmed. Tjejerna kom hit vid tre, och då fixade vi oss framtill sex, då vi åkte upp på berget. Där käkade vi MASSA god mat, och vi brudar fick stå för underhållningen i form av lite sång. Sedan var det till att ut och åka slalom. Fick även prova Rebeckas bräda, vilket var sjukt roligt. Så nu vet jag vad som ska inhandlas :D
När vi hade åkt ett tag var det dags för desseeeeert, vilket var minst lika gott som varmrätten, och när vi hade käkat klart shakade vi loss litegrann på dansgolvet till vår egen Michael Jacksson.

Sedan gick vi ut igen, och åkte skidor ett tag. Sjuukt kul hade vi. Haha, förutom att Drea slet sönder sina täckisar och slog sej litegrann, så var allt prima! Efter ett tag fick vi även tag i en rulle med sopsäckar. Då kan ni ju gissa har kul vi hade sen när vi åkte lift upp i skorna, och sedan sopsäck ner för slalombaken. Så jävla kul.

När 12-slaget sedan kom var det ju meningen att jag skulle få öppna bubblet, men det gick inte så jättebra...

Vi kom iallafall hem vid ett, och då var vi så jävla frusna att vi tog och bryggde massa te, och sedan satt vi upp i soffan till fyra och pratade om allt och inget. Underbart mysig start på det nya året :))

Men nu har iallafall brudarna somnat, och jag sitter här vaken, själv. Så jag funderar på att krypa ner jag med!

Hur har erat nyår varit? :)

Ha det bäst! För det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0