wiiihoooo!

HEEEEEEEEEEEEEEEEJ VÄÄÄÄRLDEEN!

Jag har haft en kuuuung dag! Grymt roligt på skolan, bilder kommer imorn :D
Plus att jag tävlade min första tävling på länge ikväll, och hihihihihihi jaaaaa :D Jag känner mej typ hög. Massa sån där adrenalin måste rusa oomkring i min kropp nu :D Och det får så jäääävla jobbigt! Jag ramlade totalt ihop av utmattning när jag kom ner efter sista åket, så förbannat jobbigt :D Men lycklig tjej iaf, I'M BAAACK!



Dåligt utmattad tjej ;)


Och btw, min syster är sinnessjukt bra på slalom, jag blev alldeles chockad. Hon var helt otrolig :o Stolt syster. <33333333



Kom hem och såg lite OS. Och ANJAAAAAAAAAAAA! Fasen vad rädd jag blev. Hon åkte ju ett kanonåk och så gick det sådär! 60 jävla meter flög hon i över 100 km i timmen ju. Tur som f*n att det gick hyfsat bra iaf. Hon kunde ju lika gärna vare död :o



Men puss på er underbaraaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0