Stolt syster!

Glömde berätta, att jag hade sånglektion igårkväll. Och det gick hur bra som helst! Klarade äntligen det jag trodde jag aldrig skulle klara! Plus att jag ska få vara med i en konsert i Ånge med ett helt eget nummer. Så nu jobbar min hjärna hårt. Vill ha en showig låt, som man kan få igång publiken med. Har ju mest sjungit ballader på dessa konserter, så nu vill jag variera mej. Förslag någon :D

Sen är det ju så att min syster är bäst! Glömde skriva det, men förra söndagen kom hon trea i lilla världscupen, och ni anar inte hur stolt jag är! Hon låg tvåa i första åket och kom trea sedan med några få hundradelar. Stoooolt :D



Jag älskar dej <3

Kommentarer
Postat av: Sally

Haha, vad är det för smurf bakom prispallen? xD



Hälsa grattis från mig! :D

2010-02-01 @ 18:03:59
URL: http://nastansallys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0