KLASSFEST IN MY HEART

Hade en grymt rolig dag/kväll igår!
Åkte ner till stan med ett-tåget med Bella. Vi gick på staden ett tag, och jag inhandlade ett par leggins med nitar, en tröja och ett par örhängen, kvällen till ära. Sedan mötte vi upp Chruste, Angelica och Calle, och åkte buss med dom till Alnö. Där gick vi dirket till the pizzeria, och käkade pizza, även Dag kom.

Ja, och när vi var mätta och belåtna drog vi till Dags lägenhet, och festen kunde börja! Grym kväll! Stämningen var verkligen på topp, och allt var askul :D Eller ja, det spårade ur lite smått på slutet, men så kan det gå :)

Visar kvällen i bilder :D Det här är dock endast från min mobiltelefon, resten har Bella, så dom kommer sedan ;)
I can show you better then I can tell you ;)



tidigt på kvällen, taggad till 1000!



rebecka and meee :D



Rebecka, Calle, Nathalie och Angelicas partyhatt? ;D



Frodo, Vicke and Rebecka :D



Anton och Rebecka :D



Jag och Rebecka, som verkar lyckats smita med på de flesta bilderna ;)
Men det gillar vi :D



Jag och Lilly :D



Marcus and Angelica :D



Huu, vem? :o



Adrian och Vicke :D



Rebecka och Lilly :D



Haha, inga kommentarer på denna bild :p



Frodo, Adrian och Bisse :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

den där tjejen var inte riktigt riktig när bilderna togs, framförallt inte den andra...

2010-02-21 @ 17:51:47
URL: http://eeaas.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Haha, Va glad jag är på alla bilderna :) men ni slapp minerna iaf! ;D

2010-02-21 @ 20:00:44
Postat av: Lilly

Men oj då vad glad jag såg ut:O

2010-02-22 @ 18:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0