alvedon

Hallå, och förlåt att uppdateringen har varit urusel idag.  Jag har faktiskt försökt logga in flera gånger, men det har dummat sej asmycket :o    

Idag har jag iallafall tjänat pengar. Först städade jag kontoret, och därefter gick jag upp och pantade (y). Sedan tog jag mej en alvedon i hopp om att den skulle göra mej piggare, men den hade på något vis motsatt effekt.
Jag gick bort till morfar, där jag började hjälpa honom med inventeringen. Rätt långtråkigt, men helt okej. Kände iallfall hur mina ögonlock blev tyngre och tyngre. Fick blinka järnet för att hålla dom öppna. Så när morfar gick för att prata med en kund slocknade jag direkt. Vaknade ca 20 minuter senare av att mamma kom. Knepigt de dära.

Resten av dagen har spenderats framför tvn, med boken och framför datan. Dagen imorgon lär väl ungefär se likadan ut. Ska inventera på morgonen sedan blir det lugnt. :)

Puss                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0