8 februari

Hejsan
Jag vet inte. Jag känner mej just nu jävligt irriterad. Vet inte varför. Jag kokar.

Det har dock varit en bra dag. Två lektioner som sagt. Har tyvärr inte funkat med min röst bara. Illa. Fick säga att jag inte kunde komma på barnens träning ikväll, för hur sjutton ska jag kunna ha koll på massa små, när jag inte kan prata? Och nu blir jag så himla kluven om jag ska träna själv. Blir ju anfådd för minsta lilla, men å andra sidan är det ju inte så att jag har feber. Bara massa hosta. Så jag blir kluven. Emmelie kommer iaf hit om några minuter, så jag får väl rådfråga henne.

Jag har fortfarande beslutångest om vilken låt jag ska sjunga på konserten efter sportlovet. Råd någon?

Men nu, ha det! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0