7 februari

Hallåååå, jag skäms för min uppdatering.
Men seriöst, jag har haft massa annat skoj för mej. För de mesta iaf. I fredags blev det mer inventering, och sedan hem och vila. Emmelie hänka också på, och på kvällen tränade vi lite slalom. Megakul. Sedan i lördags var min älskling också här, så då åkte vi massa skoter och grillade med min mama. Underbart rolig dag. På kvällen åkte jag och pullis på fest i erikslund. Helt okej kväll. Det knäppa var att emmelie sov hos mej, och umgicks med mina föräldrar när jag var på fest. haha (y)

Idag har vi iaf vart portvakter på getbergets lilla värlsdcupen hela dagen. Slitsamt, men roligt. Min älskade syster tävlade, och fick en jävligt bra placering. Stolt syster.

När vi kom hem, käkade vi pizza, och nu har var och en  sysslat med sitt ett tag. Ska umgås med min vän emmelie nu innan hon åker hem. Alla bilder från helgen kommer ikväll eller imorn :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0