3 februari

Hejsan!
Jag blev hemma idag, med rätta. Mår skitdåligt, verkligen. Har inte så hög feber, men konstant huvudverk, hosta, halsonta och är snorig som ett as, vilket nog är värst. Får liksom ingen luft riktigt. Känner mej ganska depp, eftersom jag hade lovat emmelie att tävla ikväll, men som jag mår nu blir det definitivt inget. Tråkigt, eftersom jag kände mej rätt peppad. :(

Har enbart legat i soffan idag. Växlat mellan tvn och boken. Helt okej, men jag saknar skolan. Dock så var det ganska väntat att jag skulle bli sjuk, med tanke på att jag var sjuk för lite mer än två veckor sedan, och sedan dess har jag verkligen varit på språng hela tiden. Så ja. Så kan det gå. Men jag ska inte deppa ner mej, trots att jag just nu känner för att lägga mej i sängen och gråta bort allt. Puss på det

Ni förvånar mej. Ni sårar mej, mer än ni anar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0