14 februari

Godeftermiddag du underbara dag!

För jaaa, den här dagen, och egentligen hela helgen har varit underbart härlig!
Även denna dag spenderades ute i solen. Har åkt skoter med Celina, och vi har till och med byggt världens snögrotta. Kan tyckas barnsligt, men fantastiskt roligt, och vi är ju trots allt barn :D Dessutom tror jag att alla, vuxen som barn, mår bra av att få bete sej lite barnsligt då och då.

Sedan har vi städat hos kaninerna, och vi tog även och släppte ut dom att leka i snön. Myysigt :D

Nu har jag nyligen duschat och käkat en god middag, och strax blir det sång. AASPEPP :D
Så hejdå nuuu :D



Vi gjorde tabben att kasta upp bollar på taget igår. Och där sitter dom kvar ännu :P
Celina gjorde dock några tappra försök, och fick ner en ;)




Mamma och pappa i solskenet :D



Och min älskling och jag kämpade stenhårt med våran snögrotta, och snygg blev den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0