Dag 1

Presentera mig själv.

Hannah heter då jag, är 17 år och har ungefär 8 månader kvar till min 18-årsdag.
Jag är bosatt i Västernorrlands skogar, och går på Hedbergskas gymnasium i Sundsvall, där jag läser Estet- Musik. Grymt rolig linje, eftersom jag älskar musik, och har sjungit sen jag började prata. Nu är även gitarr ett av mina intressen.

Annars har jag en otroligt bra relation med min familj, jag tränar mycket, åker slalom och är också ung ledare i svenska kyrkan.

Kort och gott, over and out!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, själv har man 4 dagar till 18-årsdagen! :D Men det är lugnt Hannah, jag skjutsar dig ;)

2011-01-07 @ 00:37:49
URL: http://itsmenathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0