update

HOHO!
Hemma i verkligheten igen. Har typ suttit i karantän i en hel vecka nu. Nädå, men utan tv, internet och mobiltäckning har jag varit iaf. Rätt skönt. Jag och Andrea kom till slut fram till att vi var på rehab. Mycket sömn, motion, onyttig mat, och välbehövligt snack. Mums. Jättebra vecka och helg med tjejerna.

Har även hunnit med att fira tre månader med Vincent, och fylla 17 år. Jättebra födelsedag blev det. Firades med familj, vänner, grillning, bastu och bad. Älskade alla presenter jag fick. Bl.a. en efterlängtad gitarr och ett par låga, vita converse.

Förra helgen var också kanon. Verkligen hur rolig som helst, precis som jag sa att det skulle bli.
Men orkar inte skriva om allt, så lägger upp lite pics istället.









aaaaaw






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0