optimistjavisst

Kände mej så tråkig när jag läste mitt senaste inlägg. Tänkte skriva ett glatt istället.

Jag gillar Prison Break. Min underbara kusin kom hit i förrgår med glass och första säsongen. Då blev jag glad. Har dock slukat alla 20 avsnitt redan, så idag när vi var ner på vårdcentralen sprang jag in på Åhlens och köpte andra. 500 kronor? Shitmygaaad. Många pengar. Tur man har fina föräldrar (a)

Han som jag inte vet vad han heter som har huvudrollen och är bror till den dödsdömda är, snygg. Mycket snygg.
Min pojkvän är också snygg. Ville bara ha det sagt.

Vet ni vad vi gjorde mer då jag och min far? Vi kollade på husbilar. Försäljaren frågade om vi hade några barn.
Sedan gick vi på sibylla, och jag drack milkshake. Slank ner fint. Pommesfritesarna slank inte ner lika fint. Tog dryga timmen att tugga ner dom till molekyler och svälja dom. Tänkte ni ville veta.


JAG SAKNAR MIN POJKVÄN!


Kommentarer
Postat av: Emma

Dom va asbra! :), haha till försäljaren :P

2010-08-21 @ 21:08:10
URL: http://emmanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0