20 augusti

Huuuuu jag är sjuk.
Jag är fruktansvärt less på att vara sjuk. Sista dagarna nu på sommarlovet, och då vill man ha kul! Inte ligga på en madrass hela dagarna och vara så sårig i halsen att man spottar blod. Inte okej

Dessutom har jag inte träffat min älskling sen förra tisdagen? Abstinens om något.

Det possitiva med att vara sjuk är att man få äta hur mycket onyttigt man vill. Men det funkar inte riktigt, jag kan nämligen bara äta flytande saker.

Träningsabstinens har jag också. Känns som om jag föll vid mållinjen eller nåt sånt. Har tränat hela sommaren, och så kommer det nån jävla förkylning och stoppar mig sista veckan. Bajsigt. Men sånt är livet.

Ser iallafall fram imot att börja skolan på tisdag (!), och träffa alla fina människor. Ska bli skönt att få lite rutin på vardagen igen.

Men nu mina vänner, ska jag gosa ner mig under täcket och tycka lite synd om mig själv.
Ha en roligt fredagkväll! :D




Detta var början av ettan, vi kände knappt varann ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Inte kul och vara sjuk :(, Krya på dej :)

2010-08-20 @ 19:35:33
URL: http://emmanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0