16 augusti

Hej!
Jag har inte suttit vid en dator sen förra tisdagen. Inte illa. Och jag har inte ens saknat det.

Har hunnit med massor de här dagarna. Ljusdal och nattbad, Ludvika och massa sightseeing, Stockholm och släktträff, och nu slutligen, Norrtälje. Jättemysigt här. Har husvagnen precis vi havet. Lyxigt.
 Men just den här dagen har varit både bra och dålig. Hade en mysig förmiddag, på stranden i solen. Men sedan fick vi åka in på akuten med mamsen, som blev getingstucken, och är extremt allerigs. Otäckt. Men medans hon låg inte på observation tog jag och världensbästacelina och klarade av lite shopping.

Jsg har sprungit idag också. fast det var inte meningen. Jag är lite sjuk, hostig och halsontig, så det var egentligen inte alls bra. Men jag och syrran tog en skogspromenad till en klippa, och när vi skulle gå tillbaka hade det mörknat och vi hörde världens brak. Fytusan vad rädd jag blev. Sprang som en idiot tillbaka. Det fula va att min lilla kära syster som är fyra år yngre, fick trösta mej, inte tvärtom. Pinsamt. Haha.

Men nu ska jag dricka te och kurera mej. Ha de!


Kommentarer
Postat av: Anna

låter som att du har haft en väldigt rolig semester. Vad kul! :D

2010-08-17 @ 10:13:24
URL: http://annamzzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0