10 augusti

Eey!
Sitter vid en dator som inte är min, med en keps på huvudet som inte heller är min.
Har dessutom min pojkvän bredvid mej. Inte illa. Har varit förbannat duktig idag. Hunnit med tusen millioner saker, vilket jag inte trodde. Städat, packat, bakat, tvättat, tränat. Kan vara en riktig husmor ibland jag också.

Ikväll bär det av till dalarna. Fast tror knappast vi kommer hinna fram ikväll, lär hamna i Sveg eller nåt. Men husvagnen är ju med så det blir prima. På fredagkväll eller lördagmorgon landra vi i Stockholm, ch där blir det kusinträff för fulla muggar. Lär bli trevligt.

Men nu ska jag vara social med andra än dom få som faktiskt läser min blogg. Inte så många.

Ha en fin tidag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0