Haha, du är söt angelica

"Den där blonda, ehm, blåa ögon, lite sådär halvt efter ibland, fin röst typ? Jaahaa! Du menar Hannah!  Eftersom hannah med H i slutet ville skriva om mej så skriver jag om henne. Tokas<3

Hannah Maria Persdotter Berglund (ja jag kan hela namnet utan att kolla) är bland de roligaste personer som jag trivs att vara med. Det är aldrig särskillt långt bort till ett skratt, och om det är sant att ett skratt förlänger livet så är jag odödlig eftersom vi har en evig vänskap. Ibland kan jag faktskt inte förstå hur hon står ut med mig, det spelar ingen roll vad jag än gör. Om jag håller henne vaken fast att hon är jättetrött på bussen så där vid klockan 6 på morgonen, knuffar henne, skrämmer henne, skickar 10000 sms när hon är på dejt, väcker henne med telefonsamtal mitt i natten trots att det är skoldag dagen efter åt eller om jag pratar konstant och kör fram huvudet mellan säterna när hon försöker mysa med någon. Hon vill alltid ha kvar mig! 

Denna varmhjärtade människa förgyller livet för oss, faktiskt, jag ljuger inte det är helt sant med handen på hjärtat. De som inte tar hand om vänskapen med henne vet inte vad de förlorar, eller vad de faktiskt redan har förlorat.

Hannah älskar musik, ett lejon som jag aldrig tror att jag sett arg någongång. En vän, min vän, våran vän"

//Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0