En vän

Tänkte tillägna ett helt inlägg åt min vän Angelica, för hon är ju rätt bra.

Jag vet precis vart jag har Angelica, och hon finns ALLTID där. Jag vet att om jag är ledsen, då tröstar hon mig, och jag vet att om jag är glad, då glädjs hon med mej.
Jag vet också att det är väldigt få människor som är så kloka och varma som Angelica. Hon tycks alltid ha en lösning och famn när man är ledsen, och även när hon egentligen inte kan hjälpa till, så gör hon det ändå.
Hon är som namnet säger en ängel, för mej, och många andra, och jag är otroligt lyckligt lottat som få ha henne som vän.

Att hon är lite smått klumpig och blond ibland, och ofta har något bus på gång, gör det inte precis tråkigt att umgås med denna stjärna, och hennes många och dolda talanger gör det alltid spännande att vara i närheten av henne.

Tack för att du finns Änkipänki :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kärlek till dej<3<3

2010-04-23 @ 23:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0