1 april

och jag har inte blivit lurad ännu, mjao

Jag sitter i mitt rum, i mitt hus. Underbart. Borta bra, hemma bäst :) Hann knappt komma hem igår, slänga i mej maten samtidigt som jag bytte om, innan det vad dags att sätta sig i bilen upp mot mitt kära berg. Klubbtävling. Riktigt roligt, Super G dessutom. My favuorite. Kom på andra plats, vilken prestige ;p Roligt var det iallafall. Plus att min älskade underbara bästaste syster, slog ALLA, inklusive mej, med marginal, hon är BÄÄÄST! :D:D <33

Sedan följde min Emmelaj med hem och drack te med oss. Te är gott.

Vaknade av ett sms från mami; "Påskharen har varit här. Ni kanske vill komma ner och äta frukost? :*"
Glad tjej. Fick ett par bluepoint solbrillor, polariserade. Inte illa :D

Resten av dagen har varit en kombination av lite påskfix, och Ronja Rövardotter framför tvn. Bästa filmen.

Sova tidigt ikväll, anling imorgon, följt av grillning med familjen, och sedan party, javisst :D PEPP!



och ja, förlåt bella. du bjuder på denna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0