8 september

Hej och förlåt för dålig update!
Igår hann jag inte med nån blogg så jag kan ju berätta lite om gårdagen.
Jag hade ju som sagt sovmorgon till halv 8, och tog sedan 20 över 8 bussen till stan. Var där vid tio, och direkt då var det klassfoto. Trevligt, eller inte. Kände mej otroligt vacker med bussfrillan, och världens fakesmile. Men, orkar faktiskt inte bry mej så hårt.
Sedan hade vi en väldigt kort idrott, då alla tog sej en powerwalk/joggingtur. Skööönt.
Sedan äckellunch, och efter det engelska, med diagnostest. Kul bara att jag missuppfattade hela ämnet man skulle skriva om. När Jo, min engelskalärare läste igenom papperet lät det ungefär så här;
"Eeehm, this was a..., eeeeh, yeah this was a different story..."
Bra hannah! Men tydligen dög den iallafall så jag får väl vara nöjd.

Efter engelskan tog jag tåget hem, satt på kontoret ett tag och for sedan på träning. Fick träna D-gänget, och även B-gänget fick jag plåga litegranna. Fast jag kan säga att t.o.m. jag har träningsverk idag så..

Idag blev det tidig morgon. Tio över sex bussen till stan, hade ensamble, vilket var roligt. Men sedan hade vi nån friluftsgrejs borta vid sidsjön och det var ju inte fullt så roligt. Dock så vann mitt lag, av 16 stycken. Men alltså jag fatta inte, hur dålig måste inte de andra lagen varit om vi vann? Haha

Efter det blev det iallafall en fika på stan med angelica och linnea. Trevlans.
Kom hem för typ en timme sen. Drryyygt. Menmen, jag orkar inte ha en massa fritid just nu. Lika bra tt fylla upp tankarna med annat.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0