6 september

Jag sov till 11 idag och det var hur skönt som helst!
Dock så känner jag en molande ångest hela tiden och det är inte lika skönt.

Är iallafall i husvagnen nu, och ni anar inte hur skönt det var att komma hemifrån ett tag.
Blev först massa shopping på birsta igår, sedan celinas fotbollsmatch, som dom tyvärr förlorade, och efter det sandnäset. Tände ljus över hela campingen och la ut flera hundra ljuslyktor i vattnet, och det var så vackert att det gjorde ont. Sedan eldade vi lite, men jag var så trött att jag gick och la mej vid 11. Inte likt mej, men vafan.

Idag ska jag till kyrkan på inskrivning av nya konfirmander, och sedan ska jag, tro det eller ej, sova.
Känner att jag varit väldigt tråkig den här helgen, men har liksom inte vart på humör för nånting. Men nästa helg lovar jag att då blir det annat.

Men nu ska jag nog gå ut och leka med min älskade trollunge agnes :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

till helgen ska bli en bra helg ! :D

2009-09-06 @ 16:01:39
URL: http://rebecka93.blogg.se/
Postat av: Hannah

ja det tycker jag med :D

2009-09-06 @ 20:39:27
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0