20 september

Hejsan!
Haha, vet ni vart jag ska nästa helg? Jo till Noooooorgeeee :D Celina ska på fotbollsläger och vi åke rmed husvagnen. Askul :D

Hade iallafall en asmysig lördagkväll i sandnäset. Verkligen jättemysig :)
Idag klev vi upp tidigt och åkte och kollade på Celinas match. Alltså jag tycker hon är så cool, min syster. Ända tjejen i ett P13-lag. Dessutom får hon jämt höra att hon är bäst i laget, så jag är sååå stolt :D
Fasst idag vann dom inte, utan dom förlorade med 8-6, så det var en jävligt bra match :D
Sedan for vi och hämtade husvagnen, eller "the housevaagen" som min pappa tappert försökte översätta den till.
Sorligt tycker jag, att det var sista kvällen där i sommar. Men nästa sommar är vi tillbaka :))

När vi kom hem käkade vi, och sen åkte jag på sång. Övade lite en sista gång inför uppsjungningen för rotary imorn. Det gick rätt bra :)
Men nu gott folk, ska jag göra mej en kopp te, :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Christian

Den enda personen som är dummare än en norrman är en person som frivilligt åker till Norge!

Ha, nädå, kmr säkert va skitskoj där =)

2009-09-20 @ 20:30:14
Postat av: hannah'

Haha! Jag är inte dum, ;D

2009-09-22 @ 08:22:48
URL: http://hmpb.blogg'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0