2 september

Snacka om sliten tjej.
Men dock så trivs jag i klassen iallafall, så
pendlingen på tre timmar om dagen är värt de :)
Fast jag hoppas såklart på lägenhet såsmåningom.
Idag har vi haft datakunskap, som jag skrev tidigare. Dötrist
Men sen hade vi eos, (estetisk orientering), vilket var riktigt kul.
Vi skulle spela en känsla, och min grupp fick "vrede". Ni kan ju bara
ana hur det lät ;)
Men kul iallafall, och efter det  det GeMu. (Gehör och musiklära)
Också kul. Allt med musik är ju kul :)))
Avslutade dagen med historia och en och en halv timmes bussresa hem.
Så nu sitter jag här igen. Tror jag ska ta mej en powerwalk så jag piggnar på
mej lite. Skulle ju egentligen på tränarmöte, men det blev inget. Gör
inte mej något, känner mej inte riktigt pepp för de.
Så blir nog prommis, te och boken för mej ikväll, så jag orkar med
resten av veckan.


Förresten, gå in på bilddagboken och sök på "tiiep". Där kommer alla mina favoritmänniskor fram kan jag lova :))
Hoppas ni kan läsa min ironi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0